Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Melyik a legjobb MLM cég, kérdezik sokan, akik abban már biztosak, hogy MLM munkával akarnak plusz bevételhez jutni! Természetesen erre nincs korrekt és egyértelmű válasz. Mert nagyon sok sz - MLM magazin
részletek »

Melyik a legjobb MLM cég?

MLM Magazin! Mit, miért, hogyan, merre? Kérdések amelyek a legtöbb emberben felmerülnek amikor eldönti, hogy hálózatépítéssel próbálkozik és MLM network marketing munkával épít magának passzív jövedelem termelő vállalkozást! Ebben próbálunk segíteni!
MLM magazin
Itt vagy: MLM magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Melyik a legjobb MLM cég?
Melyik a legjobb MLM cég?
Fontos a helyes döntés!
Melyik a legjobb MLM cég, kérdezik sokan, akik abban már biztosak, hogy MLM munkával akarnak plusz bevételhez jutni! Természetesen erre nincs korrekt és egyértelmű válasz. Mert nagyon sok szempont van amit figyelembe kell venni, és tudni kell, hogy mit akarsz? Gyorsan meggazdagodni, olyan céget, ahol már az elején sok pénzt lehet keresni? Vagy olyat ahol nincs semmi kockázat, akár ingyen is el lehet kezdeni, nincsenek elvárások, kötelezettségek? Olyat ahol a terméken van a hangsúly, vagy olyat ahol a termék nem fontos, csak a pénz miatt csatlakozik mindenki? A kérdés neked melyik a legjobb?
Igazából ez egy nagyon személyre szabott dolog és kérdés!
A legjobb MLM cég az számodra, amivel leginkább tudsz azonosulni, ami felvállalható számodra, amit te is meg tudsz csinálni, amiben jól érzed magad, ahol a termékekbe szerelmes tudsz lenni és nem csak azért veszed mert az a jutalékfelvétel feltétele!
A legjobb MLM cég számodra, ezért nem biztos az ami a barátodnak is működik, vagy ahol a csúcskeresők vannak az MLM iparágban!
Ahhoz, hogy megtaláld a legjobb MLM céget, adok néhány szempontot, amikre feltétlenül oda kell figyelned, ha nem akarsz lyukra futni, és oda rakni az idődet, pénzedet energiádat ahol hamar várható a bukás, és a csőd! Mert az MLM iparágban is van sok csőd, összeesés. Elszámolták magukat. Túl sokat ígértek nem tudtak jutalékot fizetni! Nem tudtak folyamatos áruellátást biztostani, romlott a minőség, akadozott az ellátás stb!

Részletesebben itt: http://pluszpenzforras.info/mlmatveres.html

Szóval alapvető kérdés:

Mi alapján válasszunk MLM céget a munkánkhoz?

- Nagyon sok kiváló MLM cég van a piacon ahova érdemes csatlakozni, és mindenki természetesen a sajátját tartja a legjobbnak! Természetesen én se tudok attól elvonatkoztatni amit csinálok, így a szempontok bemutatásánál leírom nálunk, hogy van az a dolog és aztán majd az olvasó eldönti, hogy neki mi a szimpatikus! Ez egy olyan kérdés, amit nem érthetnek azok, akik még nem vettek részt korábban MLM-vállalkozásban.

Pedig a sikerünknek ez egy igen meghatározó része, sőt a szempontok ismerete megkímélhet bennünket rengeteg kudarctól, csalódástól és anyagi veszteségtől is. Az MLM már 70 éves, mégis mostanában mintha gomba módra szaporodnának a világon és hazánkban is az MLM vagy MLM-szerű cégek, és jogosan vetődik fel a kérdés: Mi alapján válasszunk MLM céget ha nem akarunk lyukra futni és feleslegesen időt és pénzt fektetni valamibe?

Már pedig a veszély valóságos több oldalról is! - Egyre több olyan ajánlattal találkozik az ember ahol nincs semmi valós termék vagy szolgáltatás a háttérben, vagy ha van, akkor arról az első pillanatban látható, hogy csak valami virtuális dolog, ami csak álca arra az esetre, ha valaki pilótajátéknak nevezné az üzletét, ami valójában tényleg egy pilótajáték. Sajnos a legtöbb ember hajlamos a döntéseit érzelmi alapokra helyezni és ezt sok csoport ki is használja, s olyan mókusvakításokat szervez ahol az embereket az érzelmeiken keresztül igyekeznek megfogni, és gyakran olyan dolgokra is rávenni amit normális józan állapotukban nem tettek volna meg! Lásd például hitel felvételre való buzdítás, ha nincs meg a több-százezres indulócsomagra a pénz!

Mi is a lényege az ilyen technikáknak? - Ismert dolog, hogy az embereket általában 2 dolog irányítja mikor döntéseket hoznak:

1. Anyereség iránti vágy
2. a veszteségtől való félelem!



A legtöbb MLM cég ezt az információt használja ki az emberek csatlakoztatása érdekében!

Gondolj bele nem-e hallottál már ilyeneket:

- Még ma csatlakozzál, mert minden perc halogatással embereket vesztesz el akik alád kerülnének!
- Nézd ez egy bináris rendszer, elég 2 embert hoznod, annyit már csak ismersz?
- Ezt nem hagyhatod ki, az egész világ alád fog csatlakozni, nem szeretnél, úgy benézni a web irodádba, hogy minden nap 4-500 ember van a hálózatodban?!
- Szerintem, ha józanul gondolkozol akkor a legnagyobb csomaggal csatlakozol mert ezzel már előre megveszed a XY pozíciót, és sokkal nagyobb pénzeket fogsz majd tudni felvenni!
- Nálunk már az első hónapban milliomosok születtek, te nem akarsz közéjük tartozni?
- Most az elsők között lehetsz! Nem fantasztikus lehetőség, hogy egy friss most alakult céghez csatlakozhatsz és ott lehetsz a kezdeteknél, amire mindenki vágyik csak az ő MLM cégüknél ez nem lehetséges mert már 40 éves!


Nos, én megpróbálok a józanságodra apellálni és megmutatni milyen szempontok lennének mérvadóak, ha nem az érzelmeid vagy az első felindulásod vezetne! A főbb szempontokat megtalálhatod Nógrádi Bence "Mikor Leszel Milliomos? II." című, ma már klasszikusnak számító könyvében. A könyvben leírt szempontokat vettem alapul, ezeket rangsoroltam és kiegészítettem a saját szempontjaim alapján!

1. Stabil, tőkeerős cég, ha lehet több mint 5 éves múlttal!


Manapság az MLM értékesítési forma népszerűségének köszönhetően, szinte gomba módra szaporodnak az új MLM hálózatok. Vannak, amik egy már meglévő cégből válnak ki, vannak, amit több más MLM cégekből kivált vezetők hívnak életre, s vannak, amik egy hirtelen pattant ötletből születnek meg! Ezek általában arra apellálnak, hogy ott lehetsz a kezdeteknél és milyen nagy jövő vár rád, hisz egy termék egy szolgáltatás bevezetésénél lehetsz ott! Azonban pont itt van elásva a fő gond! Mit fognak mondani 2-3 év múlva amikor már nem lesz új a cég! Ha csak ez a fő indok a csatlakozásra akkor az rég rossz, borítékolva van a bukás! Ha jó minőségű a termék, inspiráló a kifizetési rendszer akkor akár 40 év után is érdemes csatlakozni és érhetünk el sikereket! Lásd pld az Amway, FLP töretlen forgalomnövekedését, a minősülök számát! Az már egy másik kérdés, hogy egy olyan piacon mint a magyar érdemes-e csatlakozni üzletileg egy olyan céghez ami már 10-18 éve jelen van és szinte nincs ember aki ne hallott volna róla. Az eredményeik azt mutatják, hogy igen de szerintem azért nem mindenkinek! Én szerintem aki kezdő jobban teszi ha olyan terméket és céget vállal fel ami már bizonyított külföldön de például Magyarországon még csak most kezdik el megismerni az emberek, most áll csak a dinamikus növekedési szakasz előtt!

Az MLM forma semmiképp nem jelent garanciát a sikerre, a többi vállalkozáshoz hasonlóan az első 3-5 évben sok megszűnik vagy például ki vonul egy már megnyitott piacról! Akarnád-e 3-5 év múlva újra kezdeni az egzisztenciádat?

A nemzetközi jelenlét nagyon fontos, az igazán jó cégek sok országban működnek, annak kultúrájától függetlenül. Nagyon fontos szempont ez, ugyanis gyakori, hogy ígéretes új cégek az első 1-2 évet nem élik túl. Elegendő annyi, hogy egy tengerentúli szállítmány csúszik két hetet és a cég elveszíti hitelét az adott kontinens országainak törzsvásárlói körében. Tehát olyan céget keress, amelyik már több éve sikeresen működik. Azt vizsgáld meg, hogy hány országban van jelen, mekkora létszámmal és mekkora forgalmat bonyolítanak. Természetesen joga van és létjogosultsága az új cégeknek is. Senki se zárhatja le az MLM piacot, de aki ilyen friss céghez csatlakozik, annak tisztába kell lennie azzal, hogy ez olyan, mint a tőzsde! Szerencsés is lehet, mert a kezdeteknél csatlakozott, de óriásit bukhat is , és minden munkája kárba veszhet, ha pld egy nagyot akar a szarka nem bírja a farka MLM kezdeményezésbe botlik! Sajnos Magyarországon tanúi lehetünk az elmúlt években ilyen tündökléseknek és bukásoknak bőven! Soroljam, inkább nem ....

2. Elérhető vezetők - kiváló ügyfélszolgálat:

Szintén elsődleges szempont, ugyanis a megbízhatóságot, megkérdőjelezhetetlen stabilitást jelenti és kiváló kiszolgálást feltételez. Ha küldesz a központba egy emailt (van-e ilyen email-cím?), akkor arra kapsz-e választ? Van-e hazai központ, vagy legalább egy magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálat létezik-e a cégnél? Milyen módon és mekkora költségekkel jutsz a rendelt termékekhez? Ha reklamációd van van-e kihez fordulni? És egészségügyi termékek esetén van-e orvosi támogatás, akitől tanácsot lehet kérni? Sok cég azt mondja majd ha lesz akkora a forgalom akkor lesz Magyarországi irodájuk is, de mi van addig, hol és hogyan tudod érvényesíteni érdekeidet ha valami nem stimmel, törötten érkezik, vagy esetleg nem annyi a jutalék mint amire számítottál? Egy indiai, vagy amerikai email címen próbálod magad megértetni?

3. Alacsony költségű indulócsomag és képzési költség:

Ez egy olyan lényeges pont, amely azt a fontos kérdést is eldönti, hogy a cég felvállalható-e vagy sem. Az első szempont, hogy ami ingyenes, azt senki nem becsüli meg, illik ide egy régi mondás, ami így szól: "ingyen sajt csak az egérfogóban található". Viszont ha irreálisan magas a beugró, akkor az riasztó lehet és erősen redukálja a célpiacot. Különösen vigyázni kell az olyan cégekkel ahol azt javasolják várják el, hogy a szinteket előre vásárolják meg a tagok a nagyobb és gyorsabb haszon érdekében! Mindenkinek joga van nagy üzleti modellben gondolkodni és nagy pénzeket fektetni termékek vásárlásába, de ha valakinek nincs pénze és mégis ráerőltetik ezt a modellt akár kölcsönök és hitelek árán is akkor onnan menekülj, az ilyen helyeken sohase az ember az érték, hanem a minél nagyobb extraprofit, és vezetői jutalék! Szintén vigyázni kell azokkal a cégekkel, amelyeknél aránytalanul sok pénzt kérnek a képzésért.

4. Legyen a termék vagy szolgáltatás a világ vezető trendjei közt és valós szükségleteket elégítsen ki!

Egy termék akkor jó ha napi szükségleteket elégít ki, nem hosszú életű. El tud fogyni, így az emberek minden hónapban vagy héten pótolni akarják! Jó ha már meglévő igényeket elégít ki, és nem valami olyant kell eladni az embereknek amit idáig nem fogyasztottak, használtak! Ellenkező esetben ha nem megy az üzlet akkor az első az lesz, hogy a terméket nem veszik meg többet!

5. A Cég maga gyártja-e a termékeket?

Ismerünk olyan MLM céget, mely dinamikusan növekedett egészen addig, amíg a gyártást kiadta a kezéből. Ekkortól a termékek minősége meglepő gyorsasággal gyengébb lett. Vevőket veszített. A hálózat nem tudta garantálni a folyamatos minőséget, így 70%-kal csökkent a forgalma. Sajnos vannak olyan MLM cégek is akik például Amerikában veszik meg a termékeiket és itthon csak átcsomagolják, majd 3-400%-os haszonnal viszik be a hálózatba! Ez azonban sokáig nem maradhat titokban, mert a leleményes magyar emberek hamar rátalálnak az olcsóbb lehetőségekre és ez a hálózatépítők munkáját lehetetlenné teszi! Ezért a választásnál azt is jó figyelembe venni, hogy milyen az árképzés, mekkora az ár érték arány? Ha egy termék olyan drága, hogy azt csak kemény marketingmunkával, eszközökkel lehet elfogadhatóvá tenni, akkor óvatosnak kell lenni! Hány és hány MLM cég termékeit lehet látni a Vaterán fél és negyed áron, mivel a termékeket nem azért vették meg mert szükségük volt rá, hanem azért mert rávették őket, hogy nagy kezdőcsomaggal csatlakozzanak, s miután nem sikerült az üzlet, többé már a termék se kellett, s így próbálnak tőle megszabadulni, a többi hálózatépítőnek ezzel jó sok bosszúságot okozva!

6. Nincs vásárlási kötelezettség:

Egyes cégeknél csak akkor maradhatsz tagja a rendszernek, ha minden hónapban vásárolsz egy bizonyos mennyiséget a termékekből. Ezek a cégek nyíltan azt ismerik el, hogy amennyiben nem teszik kötelezővé a vásárlást, az emberek nem fogyasztanák a termékeiket. (Ez nem tévesztendő össze azzal, amikor a cég azért vár el tőled rendszeres fogyasztást, hogy a csoportod forgalma után jövedelemhez juss).

7. Korrekt jutalékrendszer (marketingterv):


A figyelemre méltó üzleti terv 5 jellemzője:

- Csak a tényleges forgalom után jár jutalék, az új belépők után nem
- A csoportod forgalmának növekedésével arányosan emelkedik a havi jutalékod
- Nincs korlátozva, hogy mennyi pénzt kereshetsz
- Jogdíj jellegű jövedelem (ami az utódokra örökíthető)
- Könnyen érthető és átlátható


A fejlesztési- és vezetői bónuszok révén gyakorlatilag korlátlan mélységből kaphat jutalékot az, aki ezek egyszerű feltételeit teljesíti. Jutalékrendszerünk azt jutalmazza ezekkel a plusz-bónuszokkal, ha a csapattársaidat segíted ugyanarra a szintre, ahol most Te is vagy. Sőt ha valamelyik csapattársad szintben (minősülésben) megelőzött, Te akkor is kapni fogod ezeket a plusz-jutalékokat a csoportja forgalma után

8. A jutalék kifizetésében nem lehet hiba:

Járj utána, hogy áll a cég a jutalékszámításokkal! Éppen elég dolgod lesz az üzlet építésével, nem akarsz később még arról is vitatkozni, hogy mennyi pénz jár neked a hónap végén. Amelyik cégnél nincs megoldva, hogy a tagok korrekt, naprakész nyilvántartás alapján tájékozódni tudjanak a mindenkori forgalmáról, csapatáról, jutalékáról, vagy visszatartja a pénzed, vagy hibákat követ el a számításoknál, azt gyorsan el kell felejteni! Általában ilyen problémák a friss cégeknél fordultak idáig elő. Akik túlígérték magukat, hogy sok embert vonzanak be, s menet közben derült ki, hogy nem tudják finanszírozni a magas szintek jutalékait! Ezért fontos szempont és előny ha a cég a tőzsdén van!

9. Használható és könnyen érthető információs anyagok és mindenki számára elérhető képzések:

Vizsgáld meg a cég által kiadott ismertetőket, brosúrákat, könyveket. A céges jegyzetek, CD-k lépésekre lebontva elmagyarázzák, hogy mi a teendőd, vagy pedig külföldi anyagokból összeollózott, rossz magyarsággal lefordított zagyvaságokat tartalmaznak? Milyen segítséget kapsz az induláshoz? Mit találunk a kezdőcsomagban? Milyen képzéseket ajánl a cég? Milyen a minősége a termékeket bemutató anyagoknak? Van-e online elérhetősége, központi honlapja és háttérirodája esetleg ingyenes/fizetős online képzési rendszere?

Milyen a céges rendezvények hangulata? Az egész rendezvény hangulata egy halotti torra emlékeztet, vagy épp ellenkezőleg: egy motivációs technikákra épülő parasztvakítás a rendezvény lényege, vagy pedig valóban vidám, családi hangulat van?

10. Mennyire könnyen másolható az üzleti modell, valóban mindenki meg tudja csinálni
Ez egy nagyon fontos kérdés, hisz az MLM lényege a másolódás, ha nem ez az alap akkor pusztán értékesítésről beszélhetünk, ami semmiben sem különbözik a más hagyományos vállalkozásoktól! Ez aktív jövedelem, vagyis ha nem árulod a terméket, akkor nincs is bevételed! Ezért ha passzív jövedelmet akarsz és vagyont akarsz teremteni, akkor létfontosságú, hogy megértsd a másolódás lényegét! "Inkább részesülök 100 ember munkájának az 1%-ából, mint saját munkámnak a 100%-ából." Paul Getty. Ezért fontos, hogy amit másoltatni akarsz az könnyű és egyszerű legyen! Ha komoly szakemberré kell válnod, hogy elmond a termékek lényegét, az üzleti tervet akkor nehéz a helyzeted. Ha laptop, és komoly betanulás kell ahhoz, hogy prezentálni tudj akkor kevesen fognak akarni vagy tudni másolni!

Olyan egyszerűnek kell lenni a mondandódnak, hogy aki hallgatja azt mondja, hogy ezt én is megtudom csinálni! Ahhoz, hogy több százezres kezdőcsomagokat le tudj nyomni a jelöltjeid torkán, főleg ha azok olyan termékek amiket egyébként, ha nem lenne az üzlet biztos nem venne meg, bizony nagy karizma és rábeszélő képesség kell! Az ilyen üzletekben azok tudnak sikeresek lenni, akik a sivatagban is eltudnák adni a homokot is! Ha te utálsz eladni, és másokat különféle technikákkal megtanulni rávenni arra, hogy mélyen benyúljanak a pénztárcájukba, akkor keress olyan rendszert ahol minden egyszerű és mindenki számára elérhető, megfizethető, megcsinálható vesztesség nélkül!

11. Lehet-e online építeni, ha igen milyen segítséget kapok hozzá?
Bár az MLM szakma szíve lelke a személyes kapcsolatok és kommunikáció, de azért a kapcsolatok építésének modern útja, az internetes jelöltkeresés egyre nagyobb szerepet játszik a legtöbb cég életében! Ha elfogyott a névlistád, vagy te eleve nem is akartad az ismerőseidet megkeresni - szerinted zaklatni - akkor az internet adta lehetőségeket kihasználva ma már online is építhetsz hálózatot, ha ezt a céged engedi? Ebben megint csak nagy különbségek vannak cég és cégek között! Van ahol ezt kategorikusan tiltják van ahol szinte az egész szervezkedés az internetre épül! Nemrégiben a legtöbb MLM cég még határozottan tiltotta az interneten való személyes megjelenést a cég képviseletében. Ha van vagy volt a cégnek honlapja, akkor maximum olyan lehetőséget kaphattál, hogy kaptál egy kódot és azt teheted céges honlap domainja után és így a rendszer érzékelte, ha a te kódszámodon át lépett be valaki oda és így lehetett vásárolni a nevedben vagy csatlakozni hozzád. Természetes érthető okok miatt ma is komoly szabályok betartásával lehet csak az interneten tevékenykedni.

Miért is? A cég tevékenységéért a cégvezetés felel, így senki se szeretné, hogy valaki , egysima egyszerű tag, egy lelkes amatőr kárt okozzon a cégnek azzal hogy esetleg a törvényeket nem ismerve kárt okozzon a cégnek! Mert ha megjelenik valami az interneten az XY cég termékeiről vagy magáról a cégről akkor az emberek többsége sőt a hatóságok is a céggel azonosíthatják pedig az lehet hogy nem is tud róla! Ezért tilos a legtöbb esetben a termékek egészségügyi hatásáról bármit írni, saját gyógyulásokról beszámolni, a termékekről saját reklámot , leírást közzétenni, vagy például a marketingtervről jövedelemlehetőségekről ígéreteket tenni. Mind az egészségügyi hatást mind a jövedelem nagyságát rengeteg tényező befolyásolja így a cég egyikre sem adhat ígéretet, így te se! Ettől függetlenül és ezeket figyelembe rengeteg lehetőség van amivel segítheti a cég azt hogy te az interneten sikeresen tevékenykedjél és úgy építs hálózatot hogy minimálist mozdulsz ki otthonról! Ez különösen a kismamáknak, gyerekes anyukáknak fontos szempont lehet!

12. Szimpatikus-e neked a cégről, a termék vagy szolgáltatásról hallott információ

Csak olyan vállalattal és termékkel/szolgáltatással kezdj el foglalkozni, melynek termékeit magad is használnád, fogyasztanád még akkor is ha nem lennél tagja a cégnek, vagy nem fűzne hozzá semmilyen üzleti érdek, illetve szívesen mondanád el valakinek, hogy XY céggel állok együttműködési, partneri viszonyban! És az se utolsó szempont, hogy terjengnek-e rossz hírek a cégről az interneten. Persze mindig vannak MLM ellenségek akik szeretnek kirohanni minden MLM ellen, de azért ha egy cég ellen minden fórum tele van keserű és negatív emberek tapasztalataival, akkor azért nem árt óvatosnak lenni. Lehet, hogy sok embert berángatnak drága kezdőcsomagok megvetetésével és aztán sok frusztrált csalódott ember lesz csak a termés!

13. És bármilyen jó is lehet egy MLM de a szponzorod rossz akkor magadtól nagyon nehéz lesz sikereket elérni!

Ezért mielőtt csatlakozol, egy céghez alaposan nézd meg kihez és milyen szponzor vonalhoz csatlakozol, mert ez nagyban befolyásolhatja a sikeredet! A szponzorálás, vagy ha még több, akkor a mentorálás bizalmi kapcsolaton alapszik, tehát ha elsőre nem szimpatikus valaki, vagy az amit csinál akkor keresd meg azt akivel úgy gondolod szívesen találkoznál, és akit szívesen mutatnál be az ismerőseidnek, legkedvesebb barátaidnak!

További részletek itt:
http://dxnonlineteam.info/blog/2015/09/01/melyik-a-legjobb-mlm-ceg-mi-alapjan-valassz/
Mi alapján válassz MLM céget!?
Szólj hozzá a cikkhez
FIGYELEM! A cikk felhasználása, utánközlése kizárólag a tlap szerkesztő engedélyével lehetséges! Kérek engedélyt
Címkék - dxn, mlm, network marketing, siker, legjobb, marketingterv
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
- 2015-10-05 19:46:29
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü